Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ugyan miért?

 2012.09.29. 17:29

Üdvözlök mindenkit, az elején talán kicsit furcsa lesz. Nem csináltam még ilyet, úgyhogy folyamatosan fog kialakulni a koncepció. A fenti kérdésre pedig a válasz: még pontosan én sem tudom, valamiféle személyes motiváció, izgalom, talán exhibicionizmus? A lényeg, hogy lázba hoz.

Kezdjük a kályhánál, pár szóban rólam, és ami ide vezetett: a 25-ön már túl vagyok, de a 30 még messze. Viszont van mögöttem már több hosszú kapcsolat. Az egyik három, a másik hat. Év, évek. Sok. Mindkettő majdnem komolyabbra fordult, az egyiknél jegyesek voltunk. De elszúrtam, betojtam. Kár lenne ennyi idő után szépíteni, fiatalnak éreztem magam az egészhez. Utána úgy gondoltam új lappal, tisztán mehet az egész. Szép idő volt együtt, legalábbis azt hittem. Ott én szerettem volna komolyabbra fűzni, de kiderült valami. Még épp időben. Átvert, elég csúnyán. Megjátszott mindent, hazudott. De szerencsére vége, jobb későn, mint soha.

Ez egy éve volt. Azóta valóban új lapokkal játszok. Kicsit többel, mint előtte. Egyelőre nem akarok komoly kapcsolatot, inkább kiélvezem azt, amit eddig saját vagy nem saját hibámból elmulasztottam. És sikerült! Persze, az elején nehéz, mint minden kezdet, de hosszú távon behozza a munka a gyümölcsét.

A blog címéhez pedig hozzá kell fűznöm, hogy a swinger kicsit túlzás rám nézve. Bevallom nem vagyok gyakori vendég ezeken a helyeken. Kicsit szenzációhajhászás, kicsit a divat meglovagolása a dolog. Úgy gondolom egy modern férfinak kevés lenne csak a szex. Bár fontos, sőt megkerülhetetlen, de nem kizárólagos. Ezért a jövőben szeretnék teret engedni a érzelmi faktoroknak, persze csak csínján, nem akarom, hogy ez az egész valami romantikus vígjáték-szerű csöpögésbe torkolljon. Ja és persze ez nem jelenti a (nem csak alkalmankénti) naturális részletek leírásának hiányát sem. Szóval a lényeg, hogy lesz SZEX. 

A sztori lehet, hogy néha zavaros lesz (sokszor nekem is az), de azért igyekszem úgy írni, hogy egyértelmű legyen majd, ki kinek a kije, vagy ki kinek a mijében volt, ha épp úgy adódik. Lesznek aktuális, lesznek régebbi sztorik is, a lényeg, hogy folyamatos legyen az izgalom.

Ja és még egy fontos dolog: a valósággal való bármilyen azonosság, vagy hasonlóság egészen biztosan csak a képzelet műve! :)

Címkék: bevezető férfi szex swinger

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpacak.blog.hu/api/trackback/id/tr414810104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"valósággal való bármilyen azonosság, vagy hasonlóság egészen biztosan csak a képzelet műve!"

Te legalább őszinte vagy, ecsém!
És jól ír, basszus! Színesen, de nem közönségesen. Nagyon jó... pasi létedre meg főképpen. Csak hajrá, kíváncsi vagyok nagyon :-)
süti beállítások módosítása