Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ha én ezt a klubban...

 2012.10.09. 11:41

...elmesélem. Mert elmesélem. Miért ne? 

Ahogy említettem, a blog címével ellentétben nem vagyok a swinger klubok gyakori látogatója. Szerintem ez inkább egy életérzés, ami nem helyfüggő. Nem kell tehát ahhoz klubbokba járni, hogy swinger legyen az ember. Most azonban mégis egy ilyen történetet osztok meg veletek.

Ha valakiben felmerül az ötlet, hogy elmegy egy swinger klubba az első alkalom mindenképp furcsa lehet, főleg egyedül. Én egy korábbi kapcsolatom során voltam először ilyen helyen, mivel így kiküszöbölhető az "állok, mint fasz a lakodalomban" (swinger klubban?) effektus.

Szóval kettesben mentünk egy péntek este a külvárosi helyre. Elég sok ember volt, ital és kaja is akadt, ami számora kicsit furának hatott, most már tudom, hogy vannak helyek, ahol ez a szokás. Levetkőztünk az öltözőben, majd bementünk a terembe. Ittunk két whiskyt, hogy az esetleges gátlásaink oldódjanak. Sajnos, mint kiderült nekem ez nem volt elég.

Akkori barátnőm - legyen Szilvi - igen bevállalós volt, elsősorban az ő unszolására adtam be a derekam, hogy kipróbáljuk. Neki elég könnyen ment a beilleszkedés, rögtön beizgult a sok álló fasz látványától. Nekem még kellett egy kis idő, hogy megszokjam a helyet. Ő rövid nézelődés után csatlakozott is egy hármas párhoz, két férfi egy nő felállásban. Én közben szétnéztem a többi helyiségben, de nem találtam olyan társaságot, ami különösebben megtetszett volna. Ekkore visszamentem Szilvihez, vesztemre.

Az ott lévő csaj lelépett és a két csávó őt reszelte szendvicsben. Egy előről, egy hátulról. Meglepődtem. Velem még sosem csinálta eddig hátulról, nem mintha ez lett volna vágyaim netovábbja, de a lényeg, hogy nem akarta és kész. Most meg itt tolta a szemem előtt valami 40-es kandúr. Bravó, gondoltam. 

Ekkor odahívott, hogy csatlakozzak. Odamentem, én lettem volna felül. Izgatott voltam. Furcsa volt, hogy ott egy másik férfi a szőrös heréivel, amik az enyémhez érnek. Meg közben benne van a farka a csajomban. Ezek után nekem nem is állt fel, teljesen bestresszeltem. Máskor ilyen problémám sosem volt.Ekkor úgy gondoltam jobb, ha lelépek.

Szilvi, amikor látta hirtelen távozásom rövidesen utánam jött. Megkértem, hogy menjünk el, mert nem tudok itt maradni, ez a hely nem nekem való. Megértette a dolgot, úgyhogy gyorsan távoztunk.

Mentségemre szóljon, hogy miután hazaértünk, egy irgalmatlan nagy dugás lett a dolog vége. Ő is fel volt még aljzva, az én stresszelésem meg átcsapott valami aggresszióba, amit le akartam vezetni. Otthon már nem volt gondom azzal, hogy áll-e a pecek, úgyhogy órákig tocsogtunk egymás testnedveiben és a gyönyörben.

Az eddigiekkel ellentétben, most hátulról is engedte. A férfiak számára van ebben valami vad és állatias, nem tudom szavakkal leírni. Nagyokat nyögött és élvezett, mikorben hátulról dugtam. Mindketten kegyetlenül élveztük a dolgot. Nagyon sok pózt végijártunk az este folyamán, végül azt este megkoronázásaként egy hatalmasat élveztem a seggébe. Jó érzés volt, hogy együtt vagyunk, csak ketten.

Aznapra itt ért véget a történet. Egy hónap múlva azonban folytatódott, mert Szilvi szakított velem. Azt mondta, nem vagyok elég bevállalós neki. Közben összejött az egyik csávóval akivel a klubban "találkozott" (nem, nem a 40-essel, hanem pont a másikkal). Akkor adta meg neki a számát, amikor én már kimentem, ő pedig még jött utánam.

C'est la vie!

Címkék: szex erotika dugás gruppen anál swinger swinger klub szex történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpacak.blog.hu/api/trackback/id/tr774828299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása