Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férfi-nő barátság? Igen!

 2012.10.18. 17:37

Az egyik korábbi bejegyzésem félúton abbahagytam. Ezt korrigálnám most. Szó volt egy lányról, Gabiról. A villamoson ismertem meg. Vagyis attól függ mit tekintünk megismerésnek. Testileg mindenképp a hálószobájában...

Ha felszedek egy csajt szeretem ha nála végződik az este. Magamhoz nem szívesen hozok fel lányokat. Gáz, hogyha reggel maradni akar. Meg amúgy is, kínos jelenetek stb. Ellenben szeretem megismerni mások hálószobáit, intim szféráit.

Gabinak pedig nem kellett sokáig mondani, hogy folytassuk nála. Persze ilyenkor a nonverbális kommunikáció is erős, ha mindkét ember kívánja a másikat. Néhány ital után utban voltunk tehát belvárosi lakására.

Már a liftben egymásnak estünk, egyikünk se bírt magával. Valahogy mégis elkeveredtünk az ajtóhoz, majd be a kéróba. Kis lakás, minden egy légtérben, kivéve a hálót. Az külön volt, mint valami barlang. Mindenhol lógó csillogó fátylak voltak. Rögtön az ágyra vetettük magunkat.

Gyakorlatilag letéptük egymás ruháit, Ő az ingemet konkrétan tényleg... Látszott rajta, hogy nagyon vad és ki van éhezve. Az ital miatt volt egy kis extra kéj és izgalom a levegőben. Ezt ki is használtuk, mindketten. Én a szokásosnál is vadabbul döngettem, ő meg ki tudja miért a párnáját szorongatta az arcához. Utána láttam, hogy beleharapott, és hiányzik belőle egy darab, még jó, hogy nem én voltam az áldozat...

Jó mélyen mártogattam bele a farkam, mikor egyszercsak nyögések és vonaglások közepette látom, hogy elélvezett. Bennem még volt egy kicsi, ezt látta ő is, úgyhogy amint magához tért rögtön a farkamra vetette magát és szopni kezdett. Szerencsére a párnával ellentétben nem harapta le, úgyhogy egy fantasztikus orgazmusban volt részem általa.

A numera végeztével mindkettőnknek annyi lett, reggel ébredtünk fel meztelenül az ágyon. Én menni akartam, mondván, hogy mennem kell dolgoznom. Ő még marasztalt, készített teát, kicsit komolyabban is beszélgettünk. Kiderült, hogy hasonló cipőben járunk. Egy hirtelen jött ötlettől vezérelve azt mondtam, kössünk egy üzletet: mivel mindketten szeretünk szexelni, de nem akarunk komoly kapcsolatot, néha összejárhatunk csak a dugás kedvéért. Meg amúgy is jó fejnek tűnt.

Benne volt ő is a dologban. Elég határozott volt ahhoz, hogy ne menjen a dolog a szokásos előbb-utóbb kapcsolat lesz a vége típusú szexbarátságba. És ez tetszett. Nagyonis. Nem akartam én semmit, csak egy ilyen hamvas női segget, amilyen az övé, anélkül, hogy a teste másik fele meg folyton nyavajogna mindenért. Tökéletes megoldásnak tűnt. És bevált. Sőt, működik!

Ez már nagyjából egy éve volt. Azóta sokszor összejárunk. néha beszélgetünk is, tanácsot adunk egymásnak, de a lényeg a testiségen van, és ezt egyikünk sem akarja megcáfolni.

Címkék: szex erotika randi dugás szex történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpacak.blog.hu/api/trackback/id/tr384856615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása